SOL, SOL..

Och lite mer sool..

Jag älskar detta väder. Det är typ sommarväder ute och det är egentligen bara vår. Det gör inte mig något! (;

Igår blev det grillning hos sofia med lite härliga människor. Blev väldigt lugnt för min del, drack 2 öl under hela kvällen och vid 23.00 var jag och hjärtat hemma igen. Somnade som två stockar bredvid varandra. Haha! ;) Lite trötta efter fredagens fest kanske.. Hur som helst så var det trevligt, tack sofia! (:

 

Imorse vaknade..

Jag hos hjärtat, vi hade supermysigt hela morgonen innan vi tillslut gick upp vid 11.00-tiden för att äta frukost. Trots lång sovmorgon och att jag tog insulinet lite senare så låg blodsockret på 8.9 mmol/l innan frukosten.
Mysmorgon, me like! (:

Trevlig söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0