TATUERING..

I fredags drog..

Jag och björn till solna en sväng för att spana in tatueringsstudion "lilla gatan". Till en början satt vi mest och bläddrade i tatueringstidningar eftersom det var förfärligt mycket folk där just då. Bestämde oss sedan för att gå och äta eftersom båda var vrålhungriga. Blev middag på en sportsbar i solna, offside. Galet god middag intog vi innan vi sedan knallade tillbaka till studion. Då var det betydligt lugnare där och eftersom jag hade en färdigritad tatuering så var mitt uppdrag inte så svårt.

Det första tatueraren säger till mig när jag visar bilden (en diabetestatuering) är att "du vet att du inte får tatuera dig nedanför knät va?!" Och jag svarar att jag ska ha den på underarmen, så det är lugnt.
Superskönt att mötas av en tatuerare som har bra koll på diabetes i samband med tatueringar, mycket viktigt för mig. Så jag och björn bokade tid efter att hon hade pratat med honom om sin tatuering.

Den 4:e juni skulle vi ha tatuerat oss, ingen av oss tänkte på att vi befinner oss i falun då. Hahaha, så himla dåliga. Så imorgon ska jag ringa tatueraren och be om att få boka om tiden. Om det finns tider så blir det ev helgen därpå! :)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Fia

Varför får man inte tatuera nedanför knät? Jag menar, skulle vi få amputera benen så ryker ju tatueringen ändå :p Vi kan ju inte vara mer infektionskänsliga nedanför knät? Jag har en på vaden och en runt ankeln iaf ;)

2011-04-10 @ 19:00:00
URL: http://insulinbella.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0