TOARULLE, TOARULLE..

Toooaruuuulleee..

Haha den låten är ju rätt skön. Tänker på gurkan i big brother-huset, när han dansar till toarulle, hahah! Ja, som jag tidigare skrev är jag galet trött just nu. Och det betyder i sin tur att min humor är ganska långt ned på botten just nu..

 

 

Dessutom har vi..
På tok för fint toalettpapper hemma. Lambi har släppt någon kollektion med jättefint toalettpapper, fick lite ångest när jag skulle torka mig med detta..

 





Ja, jag kanske är störd men var det inte lite fint?! ;)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okej :)

hur är läget med dej idag då?? :D

2011-04-16 @ 18:02:09
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Majuss.se

Hur mår du den här söndagen :-) ???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0