UNDERBARA DAG..

Imorse ringde..

Dem från förskolan, blev jobb för min del idag, precis som jag anade. Strålande solsken, solglasögonen på och musik i öronen. Det är verkligen mycket lättare att ta sig upp på morgonen nu när det är ljust och fint väder ute! :)

Jobbade mellan 9.30-15.30. Dagen har spenderats till största del utomhus i den underbara solen, jag älskar't! :) Efter jobbet gled jag ned till ica för att handla. Hjärtat har varit här och ätit med mig och mamma, verkligen jättemysigt! ♥


Jag på väg ned till ica :)

Har precis haft insulinkänning, trots middag för ungefär 1 timme sedan. Känslan vid lågt blodsocker är verkligen otroligt obehaglig, speciellt om det kommer så tätt inpå. Jag har nu ätit och mår lite bättre.

Känningshävande..



mjölk, knäckemacka med ost, vitlökssalami, keso och avocado på, samt en vaniljgiffel :)

Diabetiker, vad brukar ni äta vid lågt blodsocker?


Peace!


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Underbar :D Solen och värmen är här!! Kan ju inte bli bättre ;)Har solen lyst på dej oxå?? :b

Vad har du haft för dej annars idag då?? :)

2011-04-18 @ 21:54:55
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oh, oftast äter jag allt jag kommer över;)



Nejmen om jag inte mår tokdåligt (då äter jag allt jag hittar) så tar jag oftast en festis för att höja snabbt och sedan en macka eller något=)



Skönt är det med solsken!

Ha en riktigt bra dag!

2011-04-19 @ 05:42:53
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: Anna S

Låter som en skön dag! :)



När bs är lågt brukar jag dricka ca 2 dl saft eller Festis. Ibland glass, godis eller en macka. Beror på vad jag är sugen på och klarar av att äta.

Sedan kaffe med mjölk. :p

2011-04-19 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0