EN ONSDAG..

Som denna..

Började med att jag vaknade hos hjärtat. Vi åt frukost och sedan gosade jag med hennes katt selma, drack en kopp te och tittade på våra bästa år medans hjärtat spelade dataspel. Sitter nu och väntar på att lunchen ska bli klar. Eller snarare att broccolin ska koka upp så att jag kan äta.

 

I eftermiddag ska jag gå tillbaka till hjärtat för att sedan äta middag där innan vi ska till veterinären med hennes katter. Därefter blir det direkt vidare till resten av onsdagsgänget för att lira innebandy. Skojskoj! :)

Den här veckan..

Har och kommer det att bli mycket träning, jag älskar't!

 

Måndags; gymmet

Tisdags; innebandyträning

Onsdag; innebandy

Torsdag; innebandyträning

Fredag; ledigt

Lördag; match

Söndag; ledigt

 

Det gillar både jag och min diabetes! :)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0