INNEBANDY

Snart är det..
Dags för lite plastbollslir igen. Vi är ett gäng som har hyrt en hall där vi ska lira innebandy för skojs skoll. Detta har alltså inget att göra med mina vanliga innebandyträningar.

Jag och hjärtat har varit en sväng i täby centrum där jag har köpt en ny sticka (innebandyklubba). Bladet som jag skulle köpa kostade 250 kr och var i fel färg. Klubban kostade 390 kr och därpå satt det rätta bladet. Och dessutom var den nedsänkt från 1000 kr så det känns som en bra deal. 140 kr till för en hel klubba istället för enbart ett blad. Great! :)

Imorgon ska mogge få bygga en ny klubba till mig och sedan hade jag tänkt att dra igång mitt målskytte igen. Längesedan nu (om man bortser från i lördags).


Har ätit god middag - fläskfilé med grönsaker och tzatziki samt beasås. Yummie! :) Har precis bytit om till träningskläder och är allmänt laddad för kvällens plastbollslir :)

 



Let's rock - Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0