I'M NATURALLY..

Sweet just the way I am..

Givetvis är jag det - jag är ju en diabeteskvinna! (;

 

Idag har mitt blodsocker legat sådär bra, endast ett blodsockervärde över 10.0 mmol/l och då låg det på 10.6 mmol/l. Inget superhögt värde, vilket är jätteskönt. Och jag har inte haft några blodsockerfall heller. Sådana dagar mår man bra! (: Jag har legat mellan 5.1-10.6 mmol/l.. Guld värt!

Imorgon ska..

Det bli intressant att se hur blodsockret beter sig, jag ska nämligen tatuera mig. Det ska bli spännande att se hur blodsockret påverkas. Det är många faktorer som spelar in - nervositet och adrenalin. Jag får skriva mer om det imorgon när tatueringen är gjord! (: Givetvis kommer jag också att lägga upp en bild på den! (:


Det blir en diabetestatuering! (:
 

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag märker också jättetydligt hur blodsockret påverkas av stress och nervositet.



Hoppas att det går fint att göra tatueringen. !

2011-06-07 @ 10:29:20
Postat av: Ninnu

Lycka till med tatuerandet!! Jag ligger ofta högt då jag tatueras, men det är det värt :)

2011-06-07 @ 11:42:01
URL: http://bloggen.fi/diabetes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0