MIN TANKE..

Bakom hela tatueringen..

Tycker jag är rätt genialisk. Därför tänkte jag dela med mig av mina privata tankar kring min tatuering.

 

Döskallen symboliserar att diabetes faktiskt är en dödlig sjukdom. Sprutan i munnen valde jag för att jag tar sprutor varje dag, det är liksom min vardag att ta insulin. Och texten "I will stay strong, I will fight, I will win" valde jag just av den anledningen att man aldrig ska ge upp. Det lönar sig att fortsätta kämpa med svårigheterna man stöter på under vägen. Det budskapet gör mig peppad att forsätta! (: Och sedan valde jag texten "Diabetic" ovanför, för att jag är diabetiker! Och jag är så galet nöjd att jag gjorde den, det var värt all smärta och nervositet innan gaddningen.


High five alla diabetiker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0