ÄRENDEN..

Ska snart bege mig ner mot centrum för att lämna in wallanderfilmerna jag och min älskade hyrde igår. Ska även köpa ett frimärke. Imorse tog jag nämligen HBA1C (ett blodprov som visar hur blodsockret har legat under 3 månader). Jag måste medge att jag är väldigt nervös över provsvaret. Sist hade jag nämligen ett HBA1C på 5.1 eller 5.3 och det var sköterskan nöjd med, men dock kunde hon se att jag hade haft lite väl många låga värden då så det gjorde inget om det gick upp lite. Har nästan alltid legat omkring 6 i HBA1C. Hoppas verkligen inte att jag ligger jättehögt nu med tanke på att jag har haft väldigt många höga värden den senaste tiden. Puuh, ska ringa danderyd i veckan och kolla.

Efter jag har handlat frimärke och postat mitt HBA1C ska jag ta bussen till arninge. Ska möta upp älskade och så ska vi ta en promenad till Ö&B som öppnade i arninge i fredags. Kan bli najs! ;) Får se vad man kommer hem med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0