BESÖKET..

I arninge igår blev en aningen försenat..

Jag kom till arninge enligt planerat och då skulle cissi egentligen ha slutat men eftersom dom håller på att bygga om hade hon lite kvar att göra när jag kom. Blev en aningen senare än vad jag hade tänkt mig men det gör inget. Gick ner till Ö&B för att kolla in sortimentet och jag kom hem med risnudlar, wookgrönsaker, tuggummi, dippmix, kattgodis och glödlampor. Hela kalaset gick på 91 kronor, billigt och bra! :) Köpte även sköljmedel på rusta som mamma bad mig om. Bra där! ;)

Jag har även..

Gjort ett besök nere på ica idag. Jag upptäckte nämligen att vi inte hade någon matlagningsgrädde hemma och spaghetti och köttfärssås står på middagsschemat idag, så det var bara till att traska ned. Köpte även kycklingfiléer, marinader, fullkornsris, morötter, bananer, avocado och turkisk yogurt. Nyttig matkasse, I like!

 

Funderar på att göra det där receptet imorgon till lunch som jag pratade om för några dagar sedan. Jag får se om jag gör det. Isåfall kommer jag att avslöja receptet och lägga upp bilder imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

spännande med nytt recept ;)

2010-04-27 @ 19:50:55
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Ida Alfredsson

Massor.

Pålägg, knäckebröd, fil (jag lever på fil nr mera), frysta hallon, matlagningsgrädde, diverse rotfrukter, keso, diverse konserver (majs och chapinjoner), Bakplåtspapper och diskmedel. =P

Sedan blev det en 8-10 cider på bolaget oxå =D

2010-04-28 @ 09:34:46
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0