BRÖLLOP & NATTMAT..

I lördags var jag för första gången i mitt liv på pingstbröllop. Brudparet var jättefina. Blev lite mingel en trappa ned i pingstkyrkan och sedan fortsatte kalaset i mathiasgården. Där blev vi bjudna på tacobuffé och vaniljpannakotta. Smakade riktigt bra! :) När brudparet anlände till mathiasgården fick dem gå igenom en gång av innebandyklubbor (bruden spelade i samma innebandylag som mig så innebandyn är en viktig del i hennes liv).. Det var uppskattat! Hände några små roliga saker under tiden. I deras bröllopshäfte fanns det sodoku, så vårt bord skulle tävla vem som blev klar först. Plötsligt inser findus att det luktar konstigt och tittar upp. Då möts hon av värsta eldsvådan, en servett hade tagit eld. Ingen märkte det, snacka om att man var inne i sodokun. Efter en stunds panik var elden släckt. Haha, så tokigt det kan bli! ;) Senare på kvällen var det tävling mellan borden och vårat bord mötte ett annat bord i pilkastning. Spännande match, men vi vann! Härligt tjejer! :) Avslutar med ett stort grattis till johanna och niclas!

Jag glömde dock kameran hemma så jag har inga fina bilder att bjuda på, men jag lovar att dom var jättefina.

Senare på kvällen blev det en tripp hem till malin för mig och cissi där även hanna och katta var. Satt och snackade i soffan medans tv:n gick i bakgrunden. Plötsligt kommer det reklam för mc donalds och alla blev jättesugna så vid elvatiden åkte vi till donken för lite nattmat. För min del blev det dock bara en kaffe. Efter mätta magar och lite surr åkte vi hem igen. Fortsatte snacka fram till halv två då vi begav oss hem för att sova. Soft lördag! :)

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha... tur att inte så många märkte att jag höll tända på hela mathiasgården :P

2010-04-26 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0