GÅRDAGEN..

Blev riktigt trevlig faktiskt..

Det blev en tripp hem till lina och tess för att hjälpa dom att fixa i trädgården. Jag samlade löv medan cissi och tess gjorde grovjobbet. Jag mötte sedan upp lina på ica för att handla. Jag och lina fick nämligen stå för matlagningen, vilket inte gör mig något alls. Blev tacos och rackarns vad gott det var. Unnade mig också ett glas vanlig cola till middagen. Trodde att jag skulle få högt blodsocker när jag kom hem men icke sa nicke, det hade snarare gått ned. Ibland förstår man verkligen ingenting? Fast det är ju bra. Hade ett blodsocker på 8.9 mmol/l när jag kom hem och jag var sjukt sugen på ett glas oboy så jag tänkte bära eller brista, jag tar ett glas oboy, blev även ett glas vanlig mjölk på det och två rutor choklad. Första tanken imorse var att shit, jag kommer ju ligga högt i skyarna idag men nej. Låg visserligen lite högt men inte alls så farligt - 10.8 mmol/l. Yes! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0