GLADHET..

Morgonens lycka;





Imorse vaknade jag 7.20 pigg som en lärka. Tittar ut genom fönstret och möts av strålande solsken, härligt! Jag brukar aldrig vakna och känna mig sådär pigg. Kan det kanske bero på att jag nästan alltid vaknar med ett högt morgonvärde? Och idag visar blodsockermätaren 7.3 mmol/l. Hur härligt är inte det? :)

Idag ska jag gå på bröllop, åh så underbart! En gammal innebandykompis gifter sig, ska bli så fint! :) Outfiten är lite oklar, men det börjar luta åt ett annat alternativ än vad jag hade tänkt mig! ;) Bara för att jag är så skööön! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Helt enkelt. Motionera mera eller höj långtids ;)

2010-04-24 @ 09:40:21
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: sanna

päron är himmelriket! haha, jag vet faktiskt inte hur jag hittade till din blogg, tror jag såg att du kommenterat i någon annans blogg och kikade ´då in på din, när jag sitter på jobbet brukar jag roa mig med att läsa runt på lite "okända" bloggar, tycker et är betydligt roligare =)

2010-04-24 @ 22:48:45
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0