HOME.

Skönt att vara hemma. Har nu duschat och ätit efter träningen. Idag gick det lite lättare att träna, är visserligen fortfarande väldigt snorig men det gick ändå hyffsat idag. Fast jag måste ju medge att man har haft bättre flås i sina dagar, dags att börja träna kondition nu.
Blodsockret höll hela träningen idag, började med ett värde på 11.1 mmol/l och nu när jag kom hem hade jag 10.5. Känns ändå väldigt okej med tanke på att jag legat straxt under 20 mmol/l en längre tid nu. Jag och min käre vän diabetesen har inte riktigt varit överrens, men som sagt så är det många faktorer som spelar in. Hur som helst är jag glad att det börjar gå åt rätt håll nu! :)

Innan träningen var jag hemma hos cissi (min flickvän) och färgade håret. Blev kanonbra! :) Lägger in en bild imorgon! Och så tittade vi på innebandy, caperio-aik. Den matchen som spelades i måndags, där caperio skickade ut råttorna en gång för alla. Nu kan dom raka av skägget och börja en tidig försäsong.. ;)

Dessutom spelade djurgården-hv71 första finalmatchen idag och det blev djurgårdsseger, grymt! :) Jag kan inte riktigt tycka att det är roligt att man lirar bäst av 7 matcher i hockeyn när det är final. Jag tycker att är det final så är det final, det vill säga en match. Då får man bevisa vem som är bäst när det gäller, inte få en massa chanser. Eller vad tycker ni?

Tänkte nu gå och borsta mina tänder och sedan krypa ned under täcket för några timmars skönhetssömn. Tänk om man skulle vakna och vara lite snyggare imorgon? ;) Hade inte tackat nej till det!
Godnatt alla, sweet dreams! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0