LYCKA! :)

Igår spelade caperio-aik den avgörande matchen inför ett fullsatt tibble. Det var en mäktig känsla kan jag säga. Och nervös var man minsann eftersom det var vinna eller försvinna som gällde för båda lagen. Det blev en riktigt bra match måste jag säga där caperio gick vinnande ur striden och vilken känsla. Caperio är finalklara! Så jäkla bra! :) Tackar danne bron-sundbom #33 för att han fullkomligt ägde tibblehallen igår! :)

Här kan du se höjdpunkter från matchen;
http://www.tv4play.se/nyheter/nyhetskanalen?videoId=1.1593198&selId=1.1045384&currPage=0

På lördag smäller det i globen, drömfinalen vi alla har väntat på. Caperio-storvreta kommer att göra upp om guldet och jag kommer självklart att befinna mig där. Därefter ska vi gå på efterfesten, årets innebandyfest! Kommer säkerligen vara sjukt mycket folk där! Någon som ska dit? :) 

Jag är dessutom strålande glad eftersom jag för första gången på minst en vecka vaknade med ett bra blodsockervärde idag, 8.9 mmol/l. Har förvisso varit sjuk och infektioner påverkar blodsockervärdet (insulinet tas inte upp på samma sätt då vilket i sin tur leder till högre blodsockervärden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0