MÅNDAG..

Oj, nu har det gått några dagar sedan jag bloggade men jag har inte suttit något vid datorn så nu får jag ta och uppdatera ett riktigt inlägg :) Sist berättade jag ju att jag var med och tävlade om ett smycke från aldora, men tyvärr blev det inte jag som vann.

I fredags när vi var i täby centrum och shoppade blev det inga inköp för min del eftersom vi bara var där en snabbis. Däremot fick cissi med sig lite kläder hem. Bestämde oss för att åka tidigare till lina och tess där vi skulle äta middag. Grillad fläskfilé med rotfrukter stod på menyn och det smakade riktigt bra! :) Vi tittade på talang och därefter blev det att åka hem eftersom alla var dödströtta.

I helgen har jag faktiskt inte gjort så mycket, har bara varit lugnt. Caperio torskade i lördags, trist. Efter matchen drog vi hem till malin där det blev lite vin, dock inte så mycket för min del eftersom blodsockret ligger så förbaskat högt just nu. Kan ju ha att göra med min förkylning också. Hoppas att det går ned.
Var hos ida och tittade på hundvalparna i söndags och gud så söta dom var. Jag blev nästan chockad så små dom var, som små kattungar.

Idag har jag följt med en vän och hennes son till karolinska sjukhuset. Blev undersökning och under tiden fick vi titta på film - pippi på de sju haven. Tänk om man kunde få göra det när man var stor också? ;) Då skulle det vara roligare att gå till doktorn.
Ikväll bär det av till tibblehallen för den avgörande matchen mellan caperio-aik. Tibblehallen kommer att koka. Det står 2-2 i matcher nu så kvällens vinnare är dem som kommer att stå för storvretas motstånd i globen nästa helg. Kom igen nu caperio!

Funderar på att ta en liten powernap nu, är trött. Godnatt folket! :)


Kommentarer
Postat av: dessi alias guldfisk

naaw, jag & david står med ;D David frågade efter dig flera gånger när du drog vart du tog vägen & vart du skulle osv :) hehe, tack igen ems ;D kul att se dig igen även om ärendet inte var roligt :/ men skojj ändå på ett sätt :) puss & kram!

2010-04-12 @ 13:50:00
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0