RUBRIK?

Kan det verkligen vara så rackarns svårt att komma på en rubrik till inläggen? Ja tydligen..
Som ni kanske vet hade jag värsta bajsdagen rent ut sagt med mitt blodsocker igår, det lägsta värdet jag nådde igår var 12.6 mmol/l och det hade jag vid 22.00 innan jag somnade. Gick ju nedåt iaf med tanke på att jag hade 19.1 mmol/l innan middagen, skönt! :)
Imorse vaknade jag med 12.1 mmol/l, bättre än igår i alla fall men det är fortfarande högt. Har legat som högst på 13.2 mmol/l idag, klar förbättring från igår. Till middagen nu hade jag ett blodsocker på 10.6 mmol/l. Har precis ätit en riktigt god pastasallad, mums! :) Om några timmar ska jag iväg på innebandyträning, ska bli sjukt kul! :)
Åh, jag måste också nämna att jag hittade ett recept i tidningen idag som såg sjukt gott ut, ska prova denna maträtt till lunch imorgon och ni kommer då att få veta vad det är! :) Och då innebär det att jag även imorgon måste ut och promenera, eftersom jag måste handla. Bra där! ;) Idag har jag promenerat hem till älskade för att hämta min toolbag med mina innebandyklubbor och allt eftersom hon inte ska träna idag. Yes, jag känner mig taggad på att få ordning på allt! :)


Kommentarer
Postat av: Frida S

Heeej! Hur hittar du inspirationen till att ta blodsocker hela tiden, fattar inte att du orkar! :) Bra jobbat!



Kram Frida

2010-04-22 @ 18:00:32
Postat av: Ida Alfredsson

Jag har haft två dagar nu som mitt bls legat sjukt högt. Mycket är nog iof för mina "bra" måltider =P



Japp det är gratis, jag har oxå full koll på vad som händer. Men jag behövde lite tips och ideer. Framför allt på frukosten. Jag är kass på det där med bra frukost =/

2010-04-22 @ 18:09:53
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: Ida Alfredsson

Gratis är alltid gott =P



Pendlat mellan 13.4 och 23.8 ^^

2010-04-22 @ 22:33:25
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: Ida Alfredsson

Jag kunde inte bestämma mig. så min ssk valde en grön åt mig =P

2010-04-22 @ 23:24:26
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0