RUBRIK?

Igår spelades den tredje semifinalen mellan caperio-aik. Jag och mitt sällskap befann oss såklart på läktarplats. Slutade med att caperio vann med 8-4. Grymt! Det står alltså nu 2-1 i matcher till caperio, vilket innebär att en vinst på lördag i solnahallen är biljetten till globen.

Idag hoppas jag på att det blir innebandyträning. Det känns som om det var hundra år sedan vi lirade. Då har vi alltså inte tränat på en vecka. Hur som helst är jag åtminstonde taggad på att träna idag så jag håller tummarna! :)
Det är rätt boring hemma, funderar på vad man ska göra. Sitta vid datorn, titta på en film eller ta en powernap med min snarkande katt som ligger i sängen? ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack vännen :) Det är bra annars, sj då? :P



Jag kontaktar den som vunnit tävlingen efter att Aldroa.se utsett en vinnare. Det är ju dem som bestämmer den slutgiltiga vinnaren. Jag bestämmer bara de 5 finalisterna :)



Puss<3

2010-04-07 @ 11:35:49
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0