STRÅLANDE SOLSKEN :)

Godmorgon kära läsare! Har ni sovit gott? :)

Jag knallade upp vid 8.3o idag och gick ut i köket för att fixa frukost som bestod av en skiva grovt bröd med ost, en skiva fiberbröd med ost samt en halv skål filmjölk. Sitter nu här med en kopp kaffe och tittar ut genom fönstret där min blick möts av strålande sol, hur härligt är inte det?! :)
Jag skrev ju igår att jag hade hittat ett jättegott recept som jag skulle prova mig på idag, men jag får tyvärr säga att jag kommer att skjuta upp det. Ska nämligen springa flera timmar i täby centrum på eftermiddagen, vilket jag helt hade glömt igår och jag känner att jag inte vågar prova detta recept innan. Jag vet inte alls hur mycket insulin jag ska ta till den måltiden och jag orkar inte få massa känningar när man är ute. Så det blir rester från pastasalladen som vi åt igår :) Jag kommer att presentera receptet i veckan, det lovar jag! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Är det morgondagens outfit som ska inhandlas? :)

2010-04-23 @ 11:09:47
Postat av: Two olsson sisters

vad härligt med sol! Här är det molnigt...:S

Insulin, du har diabetes då? Måste man ställa in efter vad man ätit?//Emma.

2010-04-23 @ 11:26:27
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Rebecca

härligt ^^,

2010-04-23 @ 11:41:41
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack söta du<3

2010-04-23 @ 11:45:52
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0