GLOBEN!

Lördagen i globen var trevlig, dock förlorade täby men storvreta var det bättre laget denna afton. Så jag gratulerar storvreta till guldet! :) Och jag får även gratulera rönnby till sitt guld. Jag har spelat mot rönnby i en cup i falun för några år sedan och jag kan med stolthet säga att vi enbart förlorade med 5-1 (dom spelade även då i elitserien och vi spelade div 4) så jag tycker att det är ganska bra presterat av oss.

Jag sammanfattar lördagen > innebandy, mat, alkohol, trevligt sällskap, skratt, efterfest på annexet och dans.

   

Lördagens outfit på dagen;



Chinos; MQ

Linne; ginatricot

Tröja; ginatricot

Söndagen blev riktigt lugn med tanke på att jag och cissi kom hem vid 4.30. Jag gick upp vid 09.00 för att ta mitt insulin och äta frukost och därefter blev det sängen igen. Gick upp vid 13 och beställde mat från pizzerian, vi käkade och degade i soffan resten av dagen. Efter middagen tog vi en promenad hem till cissi och la oss i sängen igen för att titta på tv.

Hur såg eran helg ut? :) 


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: jag tror det gick bra :) hoppas det iaf ^^

2010-04-20 @ 14:50:23
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Joakim

haha ja visst! älskar min katt!

2010-04-20 @ 16:07:50
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0