UTRÄTTADE ÄRENDEN!

Ja, idag har man uträttat en del ärenden. Jag och sarah har bland annat varit i täby och hämtat ut biljetterna till innebandyfinalen i globen på lördag. Det kommer att bli riktigt grymt! :)
Därefter tog jag tåget hem igen för att sedan fördriva lite tid hemma innan jag åkte till kista med malin för lite shopping. Behövde verkligen förnya min garderob en aning. Det är så tråkigt att alltid strosa runt i samma gamla trasor.. Tummen upp för lite nya kläder! :)

Detta blev resultatet;



Ska däremot lämna tillbaka skärpet och byta storlek på byxorna. Håller tummarna för att MQ i täby har byxorna i en mindre storlek.

Vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Jag tror att debatten om våra sprutor komme hålla på i alla år. Som du säger, man behöver ju inte skylta med det. Men jag vill heller inte bli tvingad att gå in på toaletten för att behöva ta mitt insulin. Jag vill känna mig som alla andra =)

2010-04-15 @ 08:09:14
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0