FLYTTHJÄLP..

Onsdagkvällen tillbringades..

Hos gråzonens nytillskott - bettan! Hjälpte henne att flytta hit till gråzonen, wieehoo! :) Och herregud vad vi packade upp skor och kläder, brudar alltså - vad är det med dom?! ;) Hahaha! Kvällen bjöd på många skratt i alla fall och vi hade mycket roligt bland alla kartonger. Stort gilla! :)

 

Dumt nog hade jag inte med mig kameran, vilket jag borde ha haft för att ge er fotobevis på att kvinnan äger sjukt mycket prylar. Och självklart så att ni kunde få ta del av flytten, men icke. Stort minuspoäng till mig.

 

Idag är det..

Som sagt torsdagsmorgon. Ställde såklart klockan så att jag vaknade lagom till julkalendern. Hann precis upp och göra ett litet glas oboy då blodsockret låg nere på 4 mmol/l. Don't like. Drack det och somnade sedan så skönt efter julkalendern. Och btw så är julkalendern ganska bra i år faktiskt, kanske beror det på att den är lite väl lik mysteriet på greveholm som var den bästa ever?! ;) Haha! Knatade upp vid 9.15 till slut och då låg jag på 8.1 mmol/l, bra där! :)

 

Snart blir det våra bästa år och sedan får jag se vad jag ska göra för trevligt av dagen. Ikväll är det i alla fall plastbollsträning, älska! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0