GOD JUL..

Önskar jag er mina kära läsare..

Julaftonsmorgon började med julkalendern 07.15, det sista avsnittet. Och det blev ju ett trevligt avslut måste jag säga! :) Sedan sov jag en liten stund till innan det var dags att gå upp för att äta frukost och ta morgoninsulinet.

Efter frukosten blev det lite bak eftersom jag inte bakade igår. Blev en massa chokladbollar, yummie. Och självklart gjorde jag dem på ren havre, så att jag också kan smaka en (jag är glutenintollerant för er nytillkommna läsare)
Tittade lite på tv och sedan knatade jag in i duschen, så nu är man ren och fin även idag på självaste julafton.

Ska alldeles straxt kika på vad jag ska äta till lunch. Efter lunchen ska vi åka till min moster för att fira jul där tillsammans med resten av släkten. Hoppas på en bra dag! :) Och senare ikväll åker jag hem till hjärtats släkt för att fira jul tillsammans med några utav dem, mysmysmys! :)

 
dagens outfit :)

God jul alla - peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0