LUNCHDEJT..

Precis lunchdejtat..

Tillsammans med björn. Riktigt trevligt måste jag säga, haha! :) Det var längesedan. Och supergod sallad blev det, kebabsallad för min del. Yummie!

 

Ikväll ska det..

Blir najs middag hemma också. Fläskfilé, rotfrukter och tzatsiki. Numera ska jag sluta att äta så mycket kolhydrater och börja träna effektivare. Hoppas på att gå ned några kilo, vill mest tappa lite fett runt magen. Den där söta diabetesputmagen. Lite störande att man får som putmage av alla sprutor. Blir som fettkuddar. Usch, jag vill ha magrutor. Kanske dags att lägga om kosten och motionera mer då? ;) Känns som att det är en bra idé!

Senare ikväll är det träningsmatch mot f93. Kan ju bli spännande!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0