MELLANDAGSREA..

Vilket betyder att..

Det blir dåligt med bloggandet. Jag har knappt varit hemma alls. Hela söndagen spenderades inne i stan för att shoppa. Jag blev supernöjd med min inköp, woho! :) Därefter blev det julmat hos hjärtat och sedan vidare till bettan för att måla glas.

Idag har jag och björn spenderat dagen inne i stan för ännu mer shopping. Dock shoppade jag absolut ingenting mer än lunch. Haha :) Det gillar plånboken. Blev middag hos hjärtat ikväll igen, tacos. Underbara maträtt! ;)

Och imorgon ska jag och björn återigen till stan för att kika i lite mera udda butiker på smågator. Dagarna måste ju fördrivas och förhoppningsvis hittar man något roligt imorgon.

Peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0