ONSDAGSMORGON..

Och humöret är..

På topp idag. Precis ätit havregrynsgröt och äggmacka. Sitter nu och avnjuter mitt morgonkaffe, mums! ;) Ska alldeles straxt titta på våra  bästa år och bara ta det lugnt.

Nu har jag och mamma börjat köra på en ny diet här hemma. Och den går ut på att man minskar ned kolhydraterna och äter mest kött, fisk och så vidare (protein med andra ord) och till det en massa grönsaker. Ibland äter vi dock lite kolhydrater, men den mängden som vi normalt åt är maximalt minskad.
Så till lunch ska jag laga egengjorda hamburgare (utan bröd) och bara en massa grönsaker, yummie :) Jag kanske slänger in en bild i bloggen senare på den nya kosten :)

Ikväll ska..

Jag, älsklingen, björn och bettan på äventyr. En tripp till ikea ska det bli, ska bli så himla kul :) Då har jag diverse prylar jag måste införskaffa. Onsdagsmys på hög nivå! :)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0