AVSLUTNINGEN..

Igår var riktigt grym måste jag säga..

Det blev mycket skratt och mycket alkohol för vissa utav oss, haha! ;) Började med att jag och cissi åkte hem till lina och tess för att ta oss en dricka ute i solen. Därefter liftade vi med moa bort till ibbe där festen skulle gå av stapeln. Fördrink och diverse utmärkelser delades ut. Jag fick 2 st.. :)
Därefter blev det en tipsrunda med konstiga frågor. I mitt lag kryssade vi hej vilt, vilka chansningar vi gjorde. Och det visade ju sig vara ganska bra ändå, för det fanns nämligen inga korrekta svar på frågorna utan det var upp till bevis för personerna som var alternativ på lappen. Det blev alltså som en kamp.

På lappen där jag stod som alternativ löd frågan "vem är bäst på förspel?" Och alternativen var "emmet, findus och cilla". Blev en aningen nervös där när vi skulle upp till kamp, så det slank ner ett och ett annat vinglas innan. Därpå min fylla. Hur som helst, inte var det något förspel som jag hade tänkt mig utan det var att man skulle få höra några sekunder på en låtsnutt och så skulle man skriva låtnamn och artist, haha..

Käkade även tacos och till efterrätt blev det glass med jordgubbar, mums! :) Jag hade en grymt rolig kväll - vallentuna ibk's damer är verkligen det härligaste gänget man kan lira med. Love them! ("v")

 






Senare på kvällen..

Drog jag, cissi och grodan hem till ida där dom festade. Blev en promenad med malin och grodan för att diskutera diverse buisness ;) I like! Blev även en liten tripp till mc dondald's i väsby för diverse nattmat, mums! ;) Haha, tur att grodan är så tokig i att köra bil just nu då hon precis har fått sitt körkort.. ;)
Kan också tillägga att jag fick en tvilling under kvällens gång, haha! ;)


Nej, nu ska jag sluta svamla om allt.

Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Moa

haha kom också till donken i väsby

2010-06-06 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0