EN DEJT..

Har det blivit idag, med min vän moa..

Blev lunch och en massa snack nere på fiket, mycket trevligt en tisdag som denna. Det gillas starkt! Blev sallad för både min och moas del. Satt där nere ganska många timmar faktiskt så när vi gick därifrån var det nästan dags att börja med middagen. Blev kycklinggryta med fullkornsris, mumma!

 

Efter middagen blev det en sväng hem till tjejen min, mysigt värre! :) Och nu är jag ganska nyligen hemkommen. Sitter nu och dricker en kopp kaffe i min fina djurgårdsmugg, men den börjar dock bli en aning sliten..

Tittar på reprisstarten av serien "ullared" som sändes för ett tag sedan. Det är ganska roligt att titta på det igen, speciellt när man nu har varit där själv. Haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0