LYCKA..

Underbart att vakna med ett bra blodsockervärde..

Jag brukar oftast vakna med ett lite högt blodsockervärde, men imorse vid o9.oo visade blodsockermätaren 7.7 mmol/l och jag är minst sagt HAPPY! Känns riktigt underbart måste jag säga! Speciellt en dag som denna då man har planer. Ikväll är det avslutningsfest med världens underbaraste innebandylag. Och då är det extra skönt att blodsockret är i fas.

Snart ska jag börja kika på lite olika outfits inför kvällen. Det ser ut som att det är varmt ute idag, så mina planer kanske spricker.. Eller nej, nu kom jag på en smart idé. Detta kommer bli grymt! ;) Laddar upp bilder senare! ;)

Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Känner glädje med dig&blodsockret.. vet hur lyckligt det är att vakna och överhuvudtaget ha ett bra blodsocker! :D keep it goin'

2010-06-05 @ 11:04:50
URL: http://partygalaxen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0