SUNNY DAY..

Underbart väder ute, solen skiner..

In genom fönstren, det gillar jag. Idag har jag inte några speciella planer. Ska göra ett besök på systembolaget och på ica inför morgondagens festligheter. Ska bli så himla roligt, avslutning med innebandylaget imorgon. Då kan jag bara säga ett ord - FEST! ;)

Sitter här med en kopp kaffe nu och försöker vakna till liv lite långsamt. Blev rätt sent igår, satt och snackade tatueringar, piercingar och liknande. Intressant faktiskt! ;) Jag har hittat en människa med likadan smak som jag, härligt ;) Då är det extra roligt att bolla idéer med varandra.. :)

Idag tar även gymnasiet här studenten så det lär väl vara fullt liv här, men det gillar jag. Hoppas på att det åker förbi några studentflak här utanför. Man blir så glad när man ser dom, stående på dessa flak och skriker "för vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra" :) Jag säger bara - minnen! :)

Avslutar detta inlägg med ett stort grattis till alla studenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0