OTROLIGT NÖJD!

Just nu är jag så fruktansvärt glad. Solen skiner, det är varmt ute och jag har precis hämtat ut mitt diabeteshalsband, mina nålar till sprutorna samt teststickor och lancetter till blodsockermätaren.
Jag är sjukt nöjd med halsbandet, otroligt snyggt :) Jag rekomenderar varmt alla diabetiker att köpa ett sådant, både snyggt & smart :)
Blev precis som planerat - kan både ha mitt hjärta som jag fick av min underbara flickvän cissi där hon graverat in våra namn och även mitt diabeteshalsband! :)





Får be om ursäkt för dålig bildkvalitét, men fotona är tagna alldeles nyss med mobilkamera. Ingen höjdare, kanske är det dags att köpa en riktig digitalkamera? ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Funderar på att beställa ett sånt halsband jag också!

2010-03-09 @ 23:27:38
URL: http://partygalaxen.devote.se
Postat av: Tess

Jättefint halsband! Var har du beställt det?

Min lilltjej har diabetes men har tyvärr tappat sitt halsband som hon fick då hon var bebis. Tror hon skulle gilla ett likadant som det du har!

2010-03-16 @ 12:14:47
URL: http://undermolnen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0