PÅ BÄTTRE HUMÖR..

Kände mig lite nedstämd..

Bestämde mig då för att googla mitt namn & fann diverse saker som fick mig på bättre humör..


"Damlaget, Vallentuna IBK vann idag hemma mot Haninge. Vi inledde bra och tog ledningen med 1-0 sen föll allt ihop. Vi förlorade 1:a perioden med 3-1. Men vi ryckte upp oss och tog över matchen totalt. Vi vann med 11-4
Emmet var matchens gigant med sina 7 poäng. 4 mål 3 assist."

"Idag gjorde vi en klart mycket bättre match. Vi slog Orminge med 3-0 i en jämn match. Emelie Holm storspelade i anfallet och Therese Grass i målet. Matchens lirare idag blir Emelie Holm (3 mål) och Therese Grass (som höll nollan)"

"Alex Cissi Emmet Moa & Linda står för 6 av 7 mål idag och det känns riktigt roligt."

"11.38 Holm frälser min mage 5-3, tack. 12.59 9-4 Holm har återigen producerat, jag stolt, som regiserat."




Känner mig mycket gladare nuu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0