FREDAG..

Fredagsmorgon och..

Jag vaknade lite innan sju och mådde lite konstigt. Tog ett blodsocker och det låg på 4.1 mmol/l så det var bara att dricka ett glas oboy och somna om. Gick upp rätt sent idag, typ 9.30.. Skönt :) Låg då på 12.4 mmol/l.
Usch jag är förkyld, halsen gör inte lika ont men däremot är jag sjukt snorig nu. Det är typ lagom att sätta två tamponger i näsan, haha! Skämt och sido, inge trevligt alls.

Ska alldeles strax..

Bege mig in i duschen och göra mig redo för dagens äventyr. Ska till arninge med björn senare idag och kolla på ett par skor och sedan ska vi vidare in till stan. Blir middag och lite biljard ikväll, najs. Det känns som en alldeles lagom fredagsaktivitet faktiskt.

 

Håller på att..

Pilla på min nya mobil nu också. Jag är inte direkt van vid touch men det går rätt bra faktiskt. Det svåraste är nog att lära sig mobilens meny i övrigt. Smsen går faktiskt rätt bra ;) Puuh. Jag tjuvtränade dock lite på hjärtats mobil igår då hon har en likadan (hon köpte den före mig).. :)

Nej, time för duschen nu.

 

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0