TISDAGSMORGON..

Igår kväll var vi..
Hemma hos malin och lagade mat, måndagsmiddagar med gänget. Blev egengjorda hamburgare och sedan kladdkaka med vispgrädde och kaffe. Yummie! :) Blev en ganska tidig kväll för min del, somnade väl runt 22.30..

Och jag vaknade..

Tidigt imorse, första gången runt 04.00. Skickade ett sms till hjärtat och hon ringde upp (hon går upp vid 04.00 till jobbet) så på ett sätt var det bra att vakna så tidigt för att få höra hennes röst. Somnade om tillslut och knallade upp vid 09.00.. Tog ett blodsocker, låg på 12.1 mmol/l, tog sprutorna och åt frukost. Snart blir det våra bästa år och sedan ska jag kika runt lite på nätet och se om jag kan hitta några bra julklappstips :)

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0