NY KLUBBA.

Vallentunas damlag..

Hade ett projekt och det var att sälja kläder och andra produkter ur en katalog. Och det var kända varumärken som puma, champion med flera. Och sålde man för en viss summa fick man olika saker. Sålde man för 3000 kr fick man välja något ur katalogen för ett värde av 100 kronor och sålde man för 5000 kr så fick man välja en valfri produkt från katalogen eller så fick du en innebandyklubba av märket unihoc, värde 900 kr.
Jag sålde för över 5000 kr och valde då en innebandyklubba såklart.


Denna klubba är nu min.





Köpte i söndags ett nytt..

Blad eftersom jag inte är något big fan av bladet som sitter på klubban.


Så ikväll på träningen..

Ska min kära coach få byta till detta blad på min klubba. Så ska jag inviga den ikväll. Ska bli riktigt spännande med tanke på att jag alltid har lirat med exelklubbor innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0