ONSDAG.

Idag har det varit en..

Skön onsdag hittils. Jag har ätit god frukost och tittat på våra bästa år. Efter det fick jag för mig att städa rummet, vilket kanske faktiskt behövdes. Dammat, dammsugit, torkat golv och hela köret. Så nu är det otroligt fint. Städade även mitt badrum. Därpå blev det en välförtjänt dusch, galet skönt efter man har hållt igång massa.


I skrivande stund sitter jag nu och äter lunch, spaghetti och falukorv. Svenssonmat är gott måste jag säga, haha. Och blodsockret låg på ett strålande 7.8 mmol/l. Jag älskar't! ;) Jag mår så bra då! :)

 

Senare i eftermiddag ska jag och hjärtat åka och köpa säng på ikea tillsammans med jessica och anzo. Ikea är ju fruktansvärt trevligt att gå på måste jag säga. Så vi får se vad det blir för en säng, spännande.. :)

Puss&kram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0