TORSDAG..

Och imorse var jag..

Uppe galet tidigt. Runt 04.00 var jag klarvaken då hjärtats alarm ringde. Tog ett blodsocker och låg på ett fint 6.6 mmol/l. Av någon anledning var jag sjukt sugen på choklad så jag åt tre små rutor marabou mjölkchoklad. Haha ibland är man bra lustig. Tog även ett blodsocker vid 05.00 när cissi åkte till jobbet och låg då på 9.7 mmol/l. Tog med mig täcket och la mig i soffan för att titta på tv eftersom jag var riktigt pigg. Det gick många konstiga program. Jag somnade väl vid 06.00 igen och vid 09.00 blev det frukost och ännu en blodsockermätning som visade 11.3 mmol/l. Kan då dra slutsatsen att mitt blodsocker inte höjdes sådär jättemycket som det brukar när jag är vaken länge utan att ta mitt insulin och äta frukost, skönt.

Jag var nere och lunchade med björn idag eftersom jag var skyldig henne en lunch. Eller rättare sagt, jag var skyldig henne pengar men hon tog ut det i en lunchdejt vilket var helt okej för min del. Efter lunchen sprang jag till ica för att handla de sista ingredienserna till tacosen som jag, hjärtat och mamma ska äta ikväll. Myspys! :)

Därefter ska vi traska upp till innebandyträningen, ingen av oss ska träna p.g.a min förkylning och hennes ryggproblem. Det blir att spara sig till lördag då det är match. Bättre att vara helt fit for fight då! :)

Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0