ÄNNU EN HELG.

Har nu passerat..

I fredags åkte jag, cissi och malin till åkersberga en sväng för att införskaffa present till jessica. Därefter blev det middag hemma hos malin och då tillkom även hanna och ida. Trevligt trevligt! :) Dessutom slängde malin i lite färg i mitt hår igen, så nu slipper jag mina blonda rötter. Inte snyggt nånstans! ;) Tittade även lite på idol och sen blev det hemgång.

 

I lördags hade vi..
Seriepremiär i hammarbacken och bollstanäs stod för motståndet. Blev förlust med 1-3 men vi spelade faktiskt bra. Några dumma misstag som bollstanäs utnyttjade.

Efter matchen var det bara hem och duscha i en rackarns fart. Därefter åkte vi till hovet för att titta på innebandy, men vi satt mest i baren. Haha ;) Och efter hovet vidare till jessica på 25-årsfest. Puuh, stressig dag minst sagt men mycket trevligt hade vi! :)

Och igår..

Blev det lugnt, handlade pizza och åt hemma hos malin och tittade på idol. Därefter blev det en dusch och ner till centrum för att rösta och på kvällskvisten drog vi till kista för bio. The kids are all right. En helt okej film. Jag fick mig ett gott skratt i slutet då Laser, ena grabben, fällde en urskön kommentar. Hahaha! ;)

Tack till alla inblandade för en mycket trevlig helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0