FRISÖRBESÖK.

Ett besök till norrtälje blev det igår..

Både jag och grodan skulle nämligen klippa oss hos martina. En mycket duktig tjej enligt mig. Och som bonus fick vi en till dam med oss, tobbe.. Haha! ;)
Tänkte att jag skulle slänga in lite bilder från gårdagen. Det var en trevlig liten tripp vi gjorde.




Saltvattenspray, luktade sjukt gott så jag var tvungen att köpa den ;)



Grodan, efter besök hos martina :)



Jag kortade bara ner min gamla frisyr :)



Min underbara uppfinning på mc donald's - latte med sugrör ;)

Tack tobbe och grodan för en rolig kväll, bjöd på många sköna garv! ;)


Kommentarer
Postat av: Katt

Är det inte farligt varmt att dricka kaffe med sugrör?

2010-09-16 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0