MÄTT..

Ja, det är jag verkligen nu..

Blev tacos till lunch, riktigt gott måste jag säga. Jag älskar tacos! ;) Och det är ju inte heller speciellt onyttigt så det är najs! ;) Sitter och diggar till en dansbandslåt nu "grönwalls - jag ringer upp".. Gryyym! ;) Och sen måste jag säga att en annan låt som satt sig ganska bra på hjärnan är "scotts - jag är förlorad".. Det är helt och hållet mias fel! ;) But, i like it! :)

I eftermiddag bär det av till innebandybutiken i åkersberga för att kika på lite schyssta prylar, vi får se hur mycket notan slutar på innan jag går därifrån. Haha! ;) Därefter blir det middag på max i arninge, så jäkla gott. Usch, önskar att jag inte gillade sådan mat men what to do? Tjockemmet! ;)

Ska nu bege mig ut i köket för att sätta på en kopp kaffe, gott sådär efter maten! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Och var någonstans är du tjock???

2010-09-08 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0