TORSDAGSKVÄLL.

Sitter här och känner..

Hur konstigt det känns när man inte kommer in på facebook, det har ju blivit lite som en drog för en. Det är där allt händer. Det brukar skämtas om att det som inte står på facebook är inte värt att veta, haha. Undrar man något om en person - kolla deras facebook, där står det mesta ;) Haha och det nästan tragiska är att det är sant!

 

Har precis kommit..

Hem från kvällens innebandyträning och duschat. Har gjort en kopp citronte och ätit en skinksmörgås. Jag tror inte att jag har sprungit så mycket på alla inomhusträningar tillsammans som jag har gjort idag. Skämt och sido, min kondition är värdelös. Det märks att jag inte är en springmänniska. Det är mycket softare att hänga vid motståndarnas mål och bara peta in bollarna ;) Haha. Skulle behöva ganska mycket konditionsträning faktiskt för med vårt nya uppspel krävs det lite mer kondition än innan. Puuh, nu får tjockemmet jobba!

 

Det blir nog lite tv..

Innan jag somnar i alla fall. Btw, undra om malins plan har gått till malaga nu?! Det var tydligen förseningar, drygt som bara den. Haha, sköna funderingar man har såhär på kvällskvisten.

Jaja, ska sluta tjattra nu. Känns som om detta blir ett ganska långt, osammanhängande och meningslöst inlägg, men för dem som vill så finns det i alla fall något att läsa. Ska gå och borsta mina tänder och sedan slötitta lite på tv för att sedan ta mig en dejt med en mycket eftertraktad person. Och sover man går timmarna fortfare till imorgon, jag längtar. Berättar mer om det imorgon!

 

Sov gott! Puss och hej från en diabetiker som mig, haha! ;)


Kommentarer
Postat av: lucke

sv; så lite så ;D Jo allt är bra, sj?

2010-09-23 @ 23:07:08
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej=) Hittade hit via diabit=) Var inne där och försökte samla ihop en liten favoritlista med diabetesbloggar för att få lite inspiration. Har inte skrivit alls om min diabetes i min blogg tidigare men har börjt nu för jag märker att man kan få mycket feedback och andras efarenheter då. Läser bloggarna varje dag! Ha en bra helg!

2010-09-24 @ 08:33:33
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0