TRÄNINGSTORSDAG.

Fast det blev inte..

Så mycket träning idag eftersom vi hade 9 bortfall. Jäkla trist men just nu är det tungt för tunas brudar, mycket skador och sjukdomar. Hur som helst skulle vi ha möte efter träningen, vilket vi inte hade eftersom så många var borta. Jag hade spenderat dagen i köket och bakat kladdkakemuffins till mötet som skulle äga rum men eftersom det inte blev av så stannade vi efter träningen och fikade och pratade skit istället. Jag älskar't! :)

Och under träningen blev det lite tvåmål med småmål och vi körde flera matcher. Det vinnande laget fick hitta på ett straff till det förlorande laget och mitt lag hittade på det absolut roligaste straffet, tro mig.
De stackarna fick hoppa grodhopp från ena sargkanten till den andra och samtidigt sjunga och göra rörelserna till små grodorna. Hahahaha, det var en underbar syn och självklart videofilmades detta! ;)

En annan del av tuna - absolutley! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0