BLODSOCKERVÄRDEN..

Som jag tidigare..

Skrev så har blodsockervärdena varit en aningen höga under påskhelgen, visst att jag har haft ett par bra världen men jag har absolut inte haft någon riktig stabilitet i dom (jämna blodsockervärden)..
Rutinerna har sett lite annorlunda ut, både motionsmässigt och matmässigt. Det har blivit en del onyttigheter och diverse festkvällar - vilket har resulterat i en hel del höga blodsocker eftersom jag inte har hittat rätt balans mellan allt. Och det tar på krafterna.. Förmodligen därför som jag har varit så trött till och från också.

Imorse vaknade jag med 17.8 mmol/l. Den starten på morgonen är verkligen värdelös, jag hatar det. Och för en stund sedan hade jag 14.4 mmol/l, inte bra. Har tagit lite insulin och jag hoppas att det stabiliserar sig ordentligt under morgondagen.

Imorgon kommer jag..
Att helt fokusera på min diabetes och mina blodsockervärden - många blodsockerkontroller, bra mat samt motion. Imorgon ska jag få allt i balans igen. Jag hoppas på att vakna med ett bra morgonvärde för det är så mycket lättare att hålla blodsockret i schack om man startar morgonen med ett bra blodsocker.



Jag mäter blodsockret..


Morgondagens ledord..

I will stay strong, I will fight, I will win!


Peace!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0