BOKAT TATUERINGSTID..

Den 7 juni..

Smäller det äntligen, då ska jag tatuera mig på en tatueringsstudio i solna, lilla gatan. Jag längtar, ska bli grymt att min diabetestatuering ska få pryda min underarm! :)

 

Varför får diabetiker inte tatuera sig under knät?

Jag fick den frågan på bloggen och det beror på att det är desto mer svårläkt under knät och fötterna är jättekänsliga på diabetiker. Och just av den anledningen tatuerar dem inte diabetiker under knät, något som är jättebra enligt mig. Det visar bara att studion har enorm kunskap och att dem tar det på allvar.

 

Peace!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ok men jag tycker det är så extremt att man inte får göra si eller så för man har diabetes.

Jag har gaddat mig två ggr som sagt nedanför knät och skulle kunna göra det igen ;)

Det är lika med piercingar, att vi ska vara så svårläkta men herregud, vi lever bara en gång :p

Over and out!

2011-04-11 @ 20:47:34
URL: http://insulinbella.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Spännande=)

2011-04-12 @ 09:25:10
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0