EN TISDAGSKVÄLL..

Som spenderades..

I stan med björn, öland och malin. En mycket trevlig kväll som bjöd på en massa skratt, prat och mat! :) Blev middag på restaurang london. Därefter spanade vi in lite butiker för att sedan gå till wayne's coffe och fika, där det fanns lite glutenfria alternativ, mycket trevligt! Därefter blev det en tripp till mc dondald's för nästa fikapaus (dock inget fika för min del denna gången)..

 

Där satt vi, jag och öland, med våra blodsockermätare och insulinpennor. Haha, härligt att ha någon att göra allt tillsammans med.. En som verkligen förstår vad man pratar om! :) Kan tillägga att vi båda är diabetiker och glutenintolleranta. Björn och malin hade också en sak gemensam, båda heter malin. Hahaha! ;)


Wayne's coffe..



Glutenfritt fika, min och ölands beställning :)


Öland själv :)


Björn och jag :)


Glutenfri daimtårta, kaffe, blodsockermätning och insulinpenna :)

Till detta fika..

Tog jag 2e humalog, vilket blev lite för lite i långa loppet. Imorse vaknade jag med ett blodsocker på 16.1 mmol/l. Hade säkert behövt 3-4e humalog till den där biten daimtårta, men eftersom jag inte brukar äta den så chansade jag på 2e. I framtiden vet jag att jag kräver lite mer insulin till en sådan bit! :)


Tack för en GRYM kväll! :)



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0