LEDIG DAG..

Idag blev det..

Inget jobb för min del, vilket faktiskt var ganska skönt eftersom jag redan igår började smida planer för en ledig dag. Började morgonen med ett blodsocker på 6.9 mmol/l, så otroligt bra! :) Har ätit frukost och dricker morgonkaffe, mhm.. 

Tänkte att jag skulle ta mig en dusch, plocka fram en riktigt schysst våroutfit, solglasögon, sätta på musik och glida ut i solskenet (?) som förhoppningsvis tittar fram. Jaaaaaaaaaaaa, i skrivande stund så kom solen fram! :) Ska luncha med björn, äta en god sallad i solskenet. Det känns riktigt nice! :)

Ska även dra till täby centrum som sällskap till forsman som ska besöka "fucking phonehouse" för att hämta ut sin mobil som det bara är strul med..

Uppdaterar mer senare! :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0