DIABETES PÅ MAX..

Tog en sväng..

Till arninge för att äta lunch med cissi idag, supermysigt med lite romantik i vardagen sådär. Och på brickan fann jag dagens bloggmaterial och jag måste erkänna att det värmde ganska skönt i mitt diabeteshjärta när jag såg detta. Denna artikeln låg på max hamburgerestaurangs bricka..

 



Jag hann även med att göra bort mig en liten smula under lunchen, hahah! Hade i princip precis ätit klart, satt med min coca cola zero i handen och plötsligt så bara tappar jag den och eftersom jag inte hade något lock på min mugg kan ni ju tänka er hur det gick. Cola på hela mig, på cissi, på bordet, på golvet och även på fönstret. Hahaha, jag bjuder på den! ;)


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0