EN TOK..

Dagens första..

Blogginlägg ska få handla om min katt - mysan. Hon är en liten tokig och tjock katt som är supergo. Hon pratar fruktansvärt mycket, alltså en riktig kackelkärring. Hahaha! Dessutom är hon kung på att leka med mig.

Däremot är hon inte lika bra på att "hålla sin innanför ramarna" som björn och forsman hade sagt, hahah! Idag skulle hon äta och såhär ser det ut efteråt..

 



Snacka om att maten ligger över hela golvet! Dessutom är matkoppen flyttad typ 1 meter efter att hon är klar med sitt ätande.. Charmig katt det där!




Detta är min tjockis! :)

 

Peace!


Kommentarer
Postat av: Björn

Nä, ramarna verkar hon inte riktigt ha koll på! ;D

Bob är snarare tvärtom, hon äter upp det som jag spiller utanför när jag ska hälla upp.

2011-02-25 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0