GLÖMSK..

Ibland är jag..

Bra glömsk och denna gången var det inte speciellt smart att glömma. Eftersom jag ska till danderyds sjukhus imorgon så ska jag ha med ett urinprov för att kolla att man inte har någon äggvita i urinen, något man alltid lämnar vid diabeteskontrollerna. Till detta tillhör det att man ska undvika kraftig fysisk ansträngning två dygn innan provet. Och smarta jag tränade ju innebandy igår och jag har match ikväll. Bra där emmet! Ringde danderyd och förklarade läget men vi bestämde att jag skulle spela matchen ikväll med tanke på att jag ändå hade tränat igår och om urinprovet ger utslag på äggvita i urinet så kan det kopplas till träningen.

Osmarta jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0