TANDLÄKARBESÖK..

Ja, äntligen har..

Jag faktiskt pallrat mig ner till tandläkaren för att fixa till något med en tand. Gamla tandläkaren misstänkte att det kunde finnas karies bakom en gammal lagning som jag gjorde 2005 och mycket riktigt, karies fanns det. Så nu är det mesta puts väck och jag har fått någon provesorisk fyllning. Ska tillbaka i maj och göra steg två eftersom de inte kunde göra allt på en gång utan var tvunga att dela upp det i två steg dårå.

Jag måste säga att jag faktiskt är stolt som har gått till tandläkaren för att fixa detta, jag har fått tandläkarskräck på senare dagar. Usch, don't like. Fast nu är det fixat och här sitter jag och ser ut som en död fisk. Hahahaha! Ena halvan av munnen typ hänger, lagom snyggt. Fick en massa bedövning, först salva och sedan två sprutor så ni kan ju tänka er.

Ska fortsätta att titta på serien tre kronor nu och bara ta det lugnt, njuta av denna dag.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker du är jätteduktig. Jag ahr sån tandläkarskräck att jag måste bli nedsövd för att klara av tandläkaren. Inte billigt!

2011-02-25 @ 09:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0